دنیای رویای L o V e







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پیامک و اس ام اس های سرکاری جدید

کشته مرده چاپ ارسال به دوست
19 اسفند 1389 ساعت 08:25

نسبت به تو  حس  کور  میـلی دارم
دور و بـــــــر خود  هـــزار  لیـلی دارم

من نــاز نمی خرم  شما هم نفروش
چون عاشق کشته مرده خیلی دارم

 
نداشت چاپ ارسال به دوست
02 اسفند 1389 ساعت 11:13

يه روز يه جنگل بود درخت نداشت. يه شكارچي بود تفنگ نداشت. يه تفنگ بود كه فشنگ نداشت. بعد اون شكارچي كه تفنگ نداشت با اون تفنگ كه فشنگ نداشت يه گوزن شكار كرد كه شاخ نداشت گوزن را انداخت نوي كيسه كه ته نداشت اين داستان كه نويسنده نداشت نويسنده هم اسم نداشت هر چند اين داستان سرو ته نداشت ولي ارزش سر كار گذاشتن رو كه داشت.......................

 
شرکت پگاه چاپ ارسال به دوست
01 اسفند 1389 ساعت 13:51

شرکت پگاه اعلام کرد :هر پسری دل دختری روبشکنه شیرمو حلالش نمیکنم

 
بهبودي چاپ ارسال به دوست
25 بهمن 1389 ساعت 21:40

رفع خستگي
رفع دل درد
سفيدي چهره
بهبودي بيماريهاي گوارشي
ايجاد رعب و وحشت در شب
ايجاد خشنودي دوستان
ايجاد تنوع در بوي ميحط
از بين بردن يکنواختي در زندگي
تست حس بويايي اطرافيان
ايجاد فضاي ازادي و دموکراسي
تعين جهت ورزش باد
همه و همه از فوايد گو*ز…
 

 
سوال چاپ ارسال به دوست
02 بهمن 1389 ساعت 02:04

سالهای متمادیه !!! برام سواله واقعاً ، توکه با عشوه گری ، از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا نمیـر قـــ ــصی ؟؟؟؟ مشکلت دقیقاً چیه ؟؟؟

 
باور نکن چاپ ارسال به دوست
02 بهمن 1389 ساعت 01:43

عزيزم ! هر کسي غير من بهت « ميگه دوست دارم » باور نکن! آخه رويا تو تنها کسي هستي که مي پرستم . مريم من واقعا واست ميمرم . ميدوني چيه مهسا؟ اصلا زندگيم بدون تو فايده نداره! خدا شاهده سيمين, شب ها از عشقت خواب ندارم. مامانم ميگه فکر ناهيد ديوونه ات کرده! هر چي بهش ميگم من غير از سپيده کسي رو نميخوام باورش نميشه! تو بگو عاطفه جونم! بايد چيکار کنم!

 
LOVE چاپ ارسال به دوست
02 آذر 1389 ساعت 01:03

L : لنگه ی تو پیدا نمی شه .
O : عمرمی
V : وجودمی
E: انگار اس ام اس و اشتباه فرستادم . ببخشید

 
خواب دیدم چاپ ارسال به دوست
02 آذر 1389 ساعت 01:00

دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله!

 
مبارك باد چاپ ارسال به دوست
02 آذر 1389 ساعت 00:49

سال قبل برشما مبارك باد

سازمان حمایت ازعقب افتاده ها

 
چرند بودی چاپ ارسال به دوست
01 آذر 1389 ساعت 23:52

نمیدونم با این که خیلی چرند بودی چرا دوست داشتم؟
هر دفعه می دیدمت انگار بهت عادت کرده بودم!
حالا که همه چی تموم شد!
منتظرم ببینم بازم ماجراهات ادامه داره یا نه
.
.
.
.
.
.خداحافظ افسانه جومونگ!!

 
دریا چاپ ارسال به دوست
01 آذر 1389 ساعت 23:49

چشمهای تو مثل دریاست… اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

 
زندگی چاپ ارسال به دوست
01 آذر 1389 ساعت 23:47

زندگی زیباست بدون تو زیباتر هم میشه!

 
بخورمت... چاپ ارسال به دوست
01 آذر 1389 ساعت 23:45

دلم می خواد بخورمت... نه اینکه فکر کنی عاشقتم... نه اینکه فکر کنی دوست دارم... نه!... فقط واسه اینکه یه گهی خورده باشم!!!

 
وفا چاپ ارسال به دوست
06 آبان 1389 ساعت 22:31

شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند...
آخه زشت! تو دیگه چرا؟!

 
روز دختر چاپ ارسال به دوست
06 آبان 1389 ساعت 22:30

روز دختر رو بهت تبریک می گم، امیدوارم سال دیگه مشمول این اس ام اس نباشی و از ترشیدگی در بیایی!

 
نمونه چاپ ارسال به دوست
06 آبان 1389 ساعت 22:29

 تو نمونه ای، واقعا نمونه ای... باور کن نمونه ای
...
...
لطفا فردا قبل از ساعت 8 خودت رو تحویل آزمایشگاه بده!

 
ازدواج چاپ ارسال به دوست
17 مهر 1389 ساعت 00:06

پسري هستم تحصيل کرده،زيبا،خوش تيپ ،با موهاي مشکي و بلند،چشم هاي مشکي،اندامي مناسب ،شغلي با درآمد بالا،کاملا معاشرتي،داراي اپارتمان و ماشين اخرين مدل و با وضع مالي عالي،که حاضر به ازدواج با هيچ دختري نيستم....فقط اس ام اس دادم دلت بسوزه!

 
اونى كه شبها لپم رو قرمز ميكنه چاپ ارسال به دوست
16 مهر 1389 ساعت 23:35

اونى كه صورتم رو نوازش ميكنه تويى!

اونى كه شبها لپم رو قرمز ميكنه تويى!

اونى كه صداش تا صبح تو گوشمه تويى!

می کشمت آخر!

اى پشه!

 
يادت مي ره چاپ ارسال به دوست
27 مرداد 1389 ساعت 04:24

بعضي وقت ها اينقدر حواست به خودته و در آرزوهاي خودت غرقي كه يادت مي ره يه نفر منتظرته تا از دستشوئي بياي بيرون!

 
خوبم چاپ ارسال به دوست
16 مرداد 1389 ساعت 07:18

مرسی، خوبم، شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کردی!

(طرح شرمنده کردن دوستان)

 
فاصله ها چاپ ارسال به دوست
09 مرداد 1389 ساعت 05:36

فاصله هارونميشه باگريه پر كرد بايدبتون ريزي كرد

 
عشق چاپ ارسال به دوست
09 مرداد 1389 ساعت 04:08

 عشق به تو ختم بشه
تو همون تك درخت عشقي كه .
.
.
.
.
هر روز خرم رو به او ن مي بندم. ...

 
تحقیق چاپ ارسال به دوست
08 مرداد 1389 ساعت 22:26

دانشمندان دارن تحقیق می کنن که یک انسان تا چند وقت می تونه بدون مغز زندگی کنه.
یه لطفی کن زنگ بزن سن خودتو بهشون بگو!

 
نظرات شما عزیزان:

[+] نوشته شده توسط بهشاد در 21:13 | |